Ermm... ari ni 15 julai 2010..genap la umurku 25 tahun...ermmm
rasa cam dh tua tp muda lg kot..hehehe..byk perkara yg berlaku sepanjang 24 tahun ni..kenangan pahit dan manis..insan yg dtg dan pergi...ermmm
Ramai gak yg wish...tp knapa mesti die...macm x blh buang perasaan benci tu..ntah..ampunkan aku Ya Allah...
Di tahun 25 ni..ada beberapa perkara yg aku azamkan..menutup segala cerita lama..memulakan buku baru..menyimpan kenangan manis dan membuang kenangan pahit...
belajar menerima kenyataan..upss..bukan belajar..tp mmg kna menerima kenyataan..tp btol la walaupun pahit bkn sng gak nk buang..mcm buang sampah kan senang..tp kenangan yg ada dalam kepala ni..x kan nk buang kepala pulak..hahahaha..
Azizah..kau mampu lakukan...tunaikan segala azam yg kau dh buat..aku yakin pd kau...
memetik kata seorg kawan ku.."x semua yg kita nk kita akan dpt"...ermm..mmg btol..jd la org yg redha dan bersyukur ye cik jijah...hehehe
Aku harap di tahun 25 ni bakal mendatangkan yg terbaik utk aku dr semua perkara la..huhu..bab keje..keluarga..jdoh..segalanya lah...hehehe...nk cite pasal jdoh.dulu target kawin mmg la umur 25..tp rasanya x tercapai la kot..tp ada rezeki alhamdulillah..tp ntah la..nk berusaha pun rasa cam membzir masa,tenaga n wang ringgit je..nk tunggu je ke???hahaha..biarla masa yg menentukan...u dun weri about that k..
Tp pape pun..aku pun harapkan yg terbaik utk keluarga dan kwn2 ku jgk...
Aku akan rasa gembira jika aku dpt membahagiakan org2 disekelilingku...ermm....
SEmoga yg indah2 berlaku di usia ku yg ke 25....amin......hehehehe...suke2...smile alwayzz...
daaaaaaaz

0 comments:

Post a Comment