Ermm..hari ni Jumaat-Ahad Jang p KL main bola...so,tinggalla aku ngan mak je..memandangkan takut sunyi jang suh la ambik ma kat IKM...
Kul 5.15 td gerak la dr umah...mak pesan banyak kali..balik cepat sbb mak tinggal sorang..aku pun mmg x de niat nk p mana2..nak ambik ma then trus balik je la...
Dalam kul 5.45 sampai la kat IKM..then ma gtau along suh g umah die..tlg setelkan borang2 die baru masuk IKM..so,pergila kitaorg ke sana..
Sampai kat sana ingatkan die suh tlg tunjuk je..last2 die mintak tlg tuliskan semua borng n surat perjanjian..mmg byk gile..x sampai hati pulak....so tolong la...aku menulis dgn lajunye..sbb risaukan balik lewat..rasa bersalah pulak kat mak sbb dh gtau nk blik cepat..nk tepon umah,tepon umah pulak rosak...risau nye hati ni Tuhan je la yg tahu..kesian lagi kat mak tinggal sorang..
Dalam kul7.05 dh setel seme,kami pun gerak balik la...aku bawa la selaju mungkin...risau la kan..hari pun dh malam...on the way balik hujan turun dgn lebatnye pulak kat area temai-pulau rumput..mmg x brape nmpak jalan..ma yg duk sebelah ni pun risau tgk aku drive...dgn x berapa nampaknye..mmg x leh nk benti...takut lambat..dlm kpala ni fikir mak je...huhuhu..
Alhamdulillah dalam kul 7.40 selamat la kami sampai..tgk mak tgk solat...lpas dh setel 'pengurusan diri' aku, aku pun p jumpa mak..mintak maaf mak lambat balik...nasib baik mak paham..mak x marah pun...huhuhu...time kasih mak...i luv u so much..muaaahhhhh...

0 comments:

Post a Comment