ermmmm...hari ni buat kesekian kalinya aku rasa give up dlm profesion keguruan ini..mmg x dinafikan mmg aku dr kecik2 dlu nk sgt jd cikgu..mmg minat..tp x sangka begitu hebatnya cabaran guru skrg....
Dgn kes thun lpas yg melemahkan semangat aku...hari ni skali lg semangat aku sbg cikgu lemah disebabkan bdk2 ni...mungkin gk aku ni ban cikgu yg bagus..tp hakikatnya aku dh cuba...klu nk mengajar tu sng tp nk mendidik manusia ni bukan 1 keje yg mudah...sape kata keje cikgu i senang...dh jd cikgu baru tau..
aku kecewa...sedih..ntah la kat mana silap nye...silap aku ke.....atau dh mmg budaak tu dh mcm tu..nk abaikan die ke??ERMM..ntah...

Tu cite pasal budak...ermmm...skrg cite pasal aku pulak...
ermmm..smnjak dua ni sakit kat 'jantung' (i guess) nii makin kerap pulak dtg..kdg2 risau gak..tp nk g spital cek2 cam mls je..tp harap2 aku x de pape la..tp takt gak...benda kt dalam..
hari ni...pas buat aksesori tuk perbarisan td..tibe2 batuk2 pulak..beria pulak tu...tibe2 je..ni taip ni tgh batuk la ni..mcm2 la..ermmm..harapnye jgn melarat la...amin..
that's all for today...bye...salam

0 comments:

Post a Comment