salam..hari ni 1 day puasa...alhamdulillah...start mulanya 1 ramadhan rasanya ok la...hehehe(paham2 sendiri la)bagus jijah..tahniah dan teruskan usaha..papepun diharapkan puasa tahun ni lebih baik drp tahun lpas...insyaallah...klu ditanam azam yg kuat..insyaallah..berusahalah tuk top up pahala yg x brapa ada...

2,3 menjak sblm pose ni agak sibuk aku dgn aktiviti..program..mesyuarat..mcm2 la...sgt2 penat2..asyik balik lewat je..mmg sgt terasa bdn sgt letih..huhu..tp x pe la..dh lepas kan...so alhamdulillah...

kat sekolah ri ni..cam bese..tekanan diberikan oleh pelajar..x tau cara dh camne nk buat..truk sgt kot aku ni...wallahhua'alam..tp aku yakin Allah swt lebih tau apa yg terbaik tuk aku....redha..

Time pose ni jugak x lpas drp mengingati seseorg...ermmm...walaupun benda dh lpas..tp x salah nk kenang kenangan yg manis..pape pun aku doakan semoga die menjalani ibadah puasa dgn baik..

ermmm...x de ape nk tulis dh...sbb nk tido..hehehe..jap lg bangun nk g bazar..cari makanan tuk bukak pose..so..that's all..nanti cite lg k...salam......zaaaasssssss

0 comments:

Post a Comment