ermmm..ari ni penat la..pg2 sampai sekolah..cikgu medan terus mintak data smm..da la x update lg..cite pasal smm ni 1 masalah lg...guru kelas x tulis dalam buku register besar yg baru masuk..x gtau jugak bdk yg keluar or yg baru masuk...mana la aku tau sape2 yg masuk n kuar...ermmm..x pe2...aku try la sebaik mungkin..pape pun aku kna pastikan keje aku setel..pnat pun x pe la...huhu..teruskan bersabar n buat la keje dgn seikhlasnya k jijah...hehehe


Lagi satu pnat hari ni sbb duk ngakat budak sakit..ermm..bdk2 ni mcm2 la..smlm bengkak mata kna lastik getah tu..ermmm..dengan mesy lg..


Ermmm..ari ni x masak..suh jang beli je..4 hari dh masak..rhat jap..setelah kerabu udang menjadi sabtu lalu,semangat memasak berkobar2..tu yg rajin..tp ari ni cm pnat kan...so,rhat je la..


esok ptg ready nk buat eksperiment pulak...3-5pm..rajin nya cikgu jijah ni..x pe2..tuk bdk2 kan...harap esok aku sihat la..jgn jd cam minggu lpas..tp klu Allah kata 'Kun Faya kun'..maka ttp jd..x pe..aku berdoa je la..selebihnya serah pdNya...

Hati makin tiada....itu yg lebih baik rasanya..tuk masa ni kekalkan ye jijah..not important at this moment..Cukupla perasaan itu aku letakkan pd yg selayaknya dan yg sepatutnya..hanya Dia..Semoga kasihNya sentiasa bersamaku.....amin

0 comments:

Post a Comment