Pertama sekali syukur alhamdulillah, akhirnya beberapa perkara yg aku niatkan untuk lakukan akhirnya terlaksana...yup..untuk berubah bukan mudah..perlukan kekuatan yg kuat..dan tidak aku mampu melakukannya melainkan berkat dr pertolonganNya..Syukur Ya Allah...Semoga aku istiqamah dalam melakukannya...Syukur juga atas rezeki yg Dia kurniakan pdku tuk bulan ni..Semoga diberkati...


Ramadhan tahun ni hampir berakhir..namun Ramadhan kali ni byk meninggalkan kesan dlm hidup aku..alhamdulillah...rasa takut jugak klu x dpt berjumpa Ramadhan tahun depan..Tp harapnya masih diberi kesempatan..Banyak lg yg perlu aku perbaiki..Terlalu banyak kekurangan dlm diri ini..Bukan untuk menjadi sempurna sbb aku tahu yg sempurna hanya Dia..Aku hanya insan lemah yg hanya seringkali melakukan kekhilafan..Semoga sentiasa diberi keampunan olehNya atas kesilapan aku dan sekalian hambaNya..


Kemunculan dia scara tiba2 mungkin satu ujian buat aku..tidak semudahnya aku akan menerima dia kembali..aku harus belajar dr kesilapan..Semoga aku diberi kekuatan..Namun apa yg berlaku jika diluar perancanganku, maka itu lah yg terbaik untukku..sesungguhnya Allah Maha Mengetahui...Pelaksanaan Allah itu lebih hebat dr perancangan manusia..


Segala apa yg berlaku pd diriku menambahkan lagi rasa cintaku padaNya...Betapa aku bersyukur menjadi hambaNya..Ya Allah semoga segala ujian sama ada susah atau senang yg kau berikan padaku akan lebih mendekatkan diriku denganMu...amin

0 comments:

Post a Comment