agak nerves ni...esok dftar kat UM...nk blaja semula ni...setelah pening membuat pilihan...ahkirnya ini la yg berlaku..dan aku pasti ini lah yg terbaik...dr umah p seremban..duk umah ilah..then pg esok gerak p um...thanks a lot to abg embun yg sudi membantu menunjuk jalan esok...Ikhlas kan dan sucikan niat ye jijah,.,belajar la btol2..insyaallah...pasni jd GC BM la pulak..

BUkan niat nk membenci die..tp mcm agk menyampah la...cam perasan lebih je...aku tolong die ingat aku syok kat die ke..over btol..kenapalah nk susahkan benda yg senang..mmh la aku naik angin..lantak ko la ye..mmg aku menyampah ngan ko tahap dewa skrg...walaupun ko penah jd kwn baik aku..

back to single..tempoh percubaan tamat dan akhirnya aku terpaksa lepaskan die...ego teramat...sape boleh tahan...tp aku cam bese..x de perasaan...tabah la konon...hahahaha...x de ape pun...sbb x de perasaan sgt pun ngan die..pape im free n happyyyyyy...lalalalalala...

Meninggalkan sekolah selama 6 minggu..tp sedihla tinggalkan budak 5s1...semoga korang dpt belaja bio ngan cikgu rosehaida dgn baik...buat SPM terbaik..especially BIo.....nk tgk hasil...

0 comments:

Post a Comment