Ermmm...permulaan yg terpaksa diakhirkan...ye..kdg2 1 kesilapan dlm hidup blh bawak kesan yg berpanjangan...sbb tu aku bencikan mereka..mereka yg memulakan...kesan kekal aku yg terima..org x kan faham..ye..aku pasti Dia lebih memahami..Maha mengetahui setiap inci apa yg tersirat dalam hati...Nasib hidup..takdir...aku x boleh lari dr kenyataan..meminta simpati utk diterima??tidak sama sekali...Dia yg m'buka pintu hati utk menerima Dia juga lah yg menutup pintu hati utk menolak...siapalah aku tuk menyalahkan takdir?
Terima seadanya..berlapang dada..sabar ye jijah...walaupun 1000 org m'hindarkan diri darimu Dia masih bersamamu...masih...Berdoalah moga diberi kekuatan...yup..insyaallah...
Syukur jugak sbb masih diperingkat yg terlalu awal..alhamdulilah...segalanya aku serahkan pdaMu..
Terlalu byk nk diluahkan...hanya linangan airmata yg memahami..teman sejati...
Allah takkan ubah nasib sesuatu kaum klu kaum tu sendiri x ubah..
so,jijah...move on....

0 comments:

Post a Comment