Ermmm.ntah nape..tibe2 rasa cam sedih semacam je..cam nak menitis air mata..huhu...aku silap ke??yup mmg kau silap jijah...hati terlalu mulus n mudah percaye kat org..ni la akibatnya..ermmm..ye aku paham...sedar sgt2...ntah la...aku sendiri susah nk paham.bukan kehendak hati tp...baik sgt kan..
bila kau nk berubah ni jijah..berpijak di bumi nyata k..dh takdir kau macam ni..asyik2 jumpa org yg slah...terima takdir kau k..Tuhan nak uji kesabaran kau..Kuatkan hati k

Ye aku cuba kuatkan hati ni...nape ek???aku x paham la..Ya Allah bg kekuatan padaku...x mampu rasanya nk hindarkan semua ni..

Sabar ye jijah...

Sembunyikan perasaan dan apa yg kau rasa itu...itu yg terbaik utk org lain..jgn tunjukkan pd mereka kau kalah...jgn sesekali menyesal dgn apa yg berlaku...terima dan redha k..


Kau datang ketika duka
dan bintang bercahya tunjukku ke jalan syurga
Kau datang ketika duka
dan bintang bercahya tunjukku ke jalan syurga
Ku haus di tengah laut
lemas mencari tempat berpaut
kirimkan aku kekuatan serta pedoman di kesesatan

Ku sunyi dalam gembira
perih pedih tanggung derita
sungguh aku bukan wali
yang suci dari hina dan benci

Kau datang ketika duka
dan bintang bercahya
tunjukku ke jalan syurga

Terlalu lama aku mencuba
terlalu banyak cinta yang ku damba
tiada yang sempurna hanyalah fana
Tuhan, ampuni hamba-Mu

Kau datang ketika duka
dan bintang bercahya
tunjukku ke jalan syurga

Ku rebah di dada malam
memecah dendam yang lama diamku
tanggalkan baju dunia
dakapku dengan selimut syurga

Tuhanku hanya padamu
tempat mengadu segala rindu
limpahi ku rahmat kasihmu
dalam tahajjud cinta bersujud

Ye..tidak sepatutnya aku berasa sedih...cinta manusia mmg x kekal..hanya cinta padaNYa yg kekal
Cintailah Dia kerana Dia x kan pernah mengecewakan kita..huhuhuhu
Berlapang dada la ye jijah..

0 comments:

Post a Comment