Rasa sedih ngan segelintir manusia skrg..walaupun pelbagai budi ditabur tp ttp angkuh..sombong..sentiasa rasa diri mereka tinggi@mcm bgus la..ermm..penatla ngan manusia yg mcm ni...Bukan nak suh balas segala apa yg aku buat..tp at least kenang dan sedar siapa diri anda tersebut..sangat sedih..tp nasib baikla x de ikatan pape..im free from him...
Kita selalu nk dihargai org tp kita jugak lupa nk hargai apa yg org buat kat kita..itu la kdg2 manusia ni...ermm...
Tp 1 je prinsip yg aku pegang..aku x kisah org nk buat jahat kat aku tp aku x kan buat jahat kat org..x kisah nk berbudi tp aku x kan bg racun kat org...suka ati korang la nk buat apa..nk tipu aku ke..aku x kan balas..sbb aku percaya Allah itu Maha Mengetahui dan Maha Adil..yang penting niat aku baik..
MMg selalu gak org nasihat kat aku..buat baik biar bertempat..tp entah la..Allah dh kurniakan aku perasaan yg sgt halus..mudah kesian kat org..mudah nk tolong org..ermm..tu anugerah yg x seme org dapat...so, aku gunakan la sebaiknya..
Ape je balasan org terhadap apa yg aku buat,lantak korang la...just want u ol appreciate what i've done..not more than that...@ kenang budi sikit...x susah pun..ingat la kita bukan sentiasa hidup senang..sampai 1 masa kita akan perlukan bantuan org lain..so,jgn sombong dlm hidup ni...
Saya mmg x boleh hidup ngan org panas baran ni..sikit2 nak marah...x leh nk bawak berbincang lansung..relax je la..suka ambik serius benda yg kecik..ermmm...
Nasib la u olllll...
Moga u ol diberi petunjuk dan hidayah..untuk aku jugak la..aku pun bukan baik sgt pun..banyak gak kelemahan..cuba perbaiki kelemahan k jijah!!!caiyok!!
Jangan sedih2 ngan manusia ngan mcm tu k..teruskan m'jadi manusia yg baik..hehehe(perasan cik jijah ni..hehe :-))
Just smileeeee....and happy...

0 comments:

Post a Comment