Ermmm...ntah la..pe la nasib..nk gak idup mcm org lain..ujung minggu kuar..ilangkn stress time keje..tp aku x boleh...ermmm..takdir m'campakkan aku di sini..dan aku perlu berada disini utk org lain...aku menyalahkan takdirkah?masih tidak boleh menerima takdirkah???ntah...aku sedih..ermmm...x de pengubat hati yg sedih ni..x baik la jijah...
mmg..tp aku pun ada keinginan..tp aku TAK BOLEH..nk buat...sedih..
aku selalu cuba nak positifkan diri ni..tp kdg2 x mampu..mesti menylahkan takdir..tp apa aku boleh buat..sekadar hambaNYa..yg perlu mengikut aturan, perancangan dan pelaksanaan dariNYa..selallu memohon kekuatan agar diberi kekuatan..jgn lemah..tp mmg selalu lemah..nape mesti aku..yg lain???bernasib baikkah mereka???
jijah..x baik ckp mcm ni...ada hikmahnya tu...yakin la..yakin k...
yakin la kau yg bertuah sebenrnya..BERTUAHKAH AKU?????
sabar...sabar....sabar...
Dugaan ini terlalu menyakitkan...bila keinginan x dpt aku lakukan....aku manusia biasa..

0 comments:

Post a Comment