Ermmm.....makin lama makin teruk rasa angin dlm badan aku ni...sakit kepala beselah...baru ni pedih ulu hti yg sgt teruk..susah nk bernafas dan muntah2 serta loya2 yg sgt teruk...klu ada pam blh buabg angin dlm bdn kan best...ari tu sekali rasa cam nk mati dah..tibe2 rasa x leh bernafas..esok terus ajak mak p klinik...cari ubat sikit...aku ni jenis pemalas nk jumpa doktor...rasa benda tu bukan ada apa pun...kecik je pun..kecik tp menyakitkan gak...aku jenis x bese nk manjakan diri...x sampai seminggu pun ubat dh abis...teruk balik jd..then ari ni p pekan ambik ubat lagi..kali ni beli byk sikit..buat stok..
ermmm...angin...ermmm...ada ke patut sepul kata mayb dlm badan aku ni ada benda yg menumpang...ishhhh...x mungkin la...jgn la..mintak dijauhkan...nak p perubatan secara islam cam malas...ermmmm...angin yg degillll sila lah keluar dr badanku iniiiii.....x larat la...kau buat aku rasa penat sgt...kdg2 menggangu hidup..nk buat keje pun x boleh...huhuhu
Tp Allh ckp penyakit ni bagus...boleh ilangkan dosa2 kecik....sebagai ujian jugak..utk melihat kesabaran hambaNYa..bersabarkah aku????huhuhu...ada lah sikit2...tp ermmm....dh lama sgt dh cam ni semenjak keje la..sibuk keje sampai x nak makan..last2 sekarang bila lapar nampak makanan pun x boleh makan...huhuhuhu...sadisnya...aku ingin menjadi manusia normal yg boleh makan apabila lapar....huhu..
Semoag Allah mengurniakan kesihatan yg baik kpdku...amin

0 comments:

Post a Comment