Rasa nk jdkan blog ni sbg dairi idup....
Macam2 leh cite..luahan hati..perasaan...gembira...sedih...takut...n pape je la...

Alkisahnye malam td...semangat la jugak nk study Bio..ready tuk class STF..puas nk pahamkan soalan tp x paham gak...make me so stress..paper3 experiment pasal amylase,starch n iodine...pening2...puas aku cuba nk paham..tp failed gak..then aku putuskan nanti la tanya k.ziana..bincang ngan dia...Tp study aku teruskan utk chapter4...Tuk study aku minum nescafe kononnya nak stay up la sampai 2-3 pg...tp oleh kerana stress td kononnya kul 12 aku dh masuk tido...

Agak susah gak nk tido...sempat gak msj 'K'...saje tanye pe maksud 'La Tahzan'...die pun gtau maksudnya 'Jgn bersedih'...ermmm..then try la gak tido.....cuba...cuba...

Tp ntah knpa..aku pun x tau antara sedar x sedar..mimpi or realiti...tiba2 badan2 rasa sakit..nak gerakkan dua2 tgn tp x leh gerak..sakit...huhu..aku pun membaca la skt..sambil cuba nk bukakan mata...x mampu...aduuuhhhh....cuba lg...dan akhirnya berjaya...

Bila bangun aku membaca lg...pe la agaknye ni yg kaco aku..tp tiba2 tgn n kpala aku rasa lain je..kepala rasa berat smacam...ala2 sakit kpala..tgn aku rasa mcm bukan tgn aku..ntah ssh aku nk explain...Hanya Allah je yg tau..masa ni mcm2 aku pk..pasal sakit kpala yg sering aku alami...Rasa nk p cuba perubatan scara Islam...jumpa Ustaz yg pakar...ermmm...tp ntah le bila...coz aku ni pemalas...huhuhu

Itu lah ceritanya...

Pagi ni bgn awal la...mkan pg...buat keje umah...then aku pun tulis la kat blog ni...

Hari ni plan..nk teruskan study ...kena iron baju tuk sekolah nanti..huhu...lusa dh nk sekolah balik...

0 comments:

Post a Comment