salam...coretan pertama di tahun 2012 kot..hihi..agak sibuk..sgt sibuk la....
tp 2012 alhamdulillah...permulaan yg baik...hati gembira....

akhirnya berjumpa dgn dia....sgt yakin...
tp x sangka aku kna tipu tuk kali kedua pada perkara yg sama..pandainye lelaki itu..hebattttt...kagum...tp x pe..Tuhan ganti kan yg lebih baik...dh kawin rupenye..tp sorok2 pulak..boleh pulak bru seminggu kawin ckp rindu2an kat aku..aduiii..klu setahun kawin cmne la pulak.....ishhhhhh...kesian wife u olzzzz....x paham btol lelaki spesis ni...setia la...tu perkara yg x sangka boleh berlaku mlm td....dan sbb tu jugak sidia marahkan aku...walaupun aku x bersalah...tp btol jugak..aku x pandai jga ati die..seme benda nk cite...sori dear....x terpk pun..pk sy nk jujur je...

tp sy paham awk sygkan sy..hihihi...tq....sy akan buat ape yg sy janji walaupun die still contact mlm td...aduiiii....sy telah menguatkan ati sy..membulatkan tekad tidak ada lelaki lain selepas sy pasti utk memilih utk terima awk sbg teman hidup sy...semoga kita kekal selamanya...amin....hint2 yg baik byk ni...

Sy doakan die bahagia dan kekal dgn isterinya.....walaupun die telah menipu sy bertahun2 ni...x pe....sy maafkan....Percaya pd takdir...semua pasti ada hikmah...& i got it...alhamdulillah.....

0 comments:

Post a Comment