Tak selalu kita syukuri nikmat yg Allah kurniakan pd kita..lebih malang..kita x sedar pun nikmat tersebut..terlalu leka dengan semua nikmat...lalainya manusia..x kata org lain..aku pun sama..nikmat yg semakin hilang drp aku ialah nikmat makan...dua tiga menjak ni x de selera btol nk makan...dgn loya2..muntah2...sakit perut...demam..dugaan..dugaan..mengalahkan org ngandung..klu org x tau sakit aku ni..confirm fitnah akan berlaku..huhu...
sabar ye jijah,,,sakit itu ujian...ingatkan kau pd Dia...
Jgn terlalu yakin dan dibuai perasaan ye jijah...
Jgn terlalu bencikan org k..
aku ni seorg yg panas baran ke????ustaz nabil kata aku panas baran...huhuhu...x rasa pulak..tp kdg2 la kot tp rasanya bukan baran..marah2 tahap normal je..hehe...siapalah aku utk menilai diri sendiri...
doakan kesihatan ku bertambah baik tuk pose ni..huhu..minggu ni bertugas kat sekolah...sukan...
x lama lagi puasa...
harap lebih baik drp tahun lpas...aminnnnnnnnnnn...

0 comments:

Post a Comment