15hb isnin..hari yg menyedihkan aku..menggembirakan bg org lain..seorg lagi org yg aku syg Allah tarik p tempat lain...jauh dr aku....tmpat aku meluahkan perasaan..cerita..org yg boleh paham keadaan aku..saling berkongsi masalah..k.azra...Dia pat transfer p bentong..ikut suami dia..dh mmg itu yg terbaik..tempat isteri di sisi suami..aku memahami keadaan tersebut..

Kadang2 aku sendiri x paham..knapa takdir hidup aku macam ni..bukan senang aku nk jumpa org yg paham aku..x ramai pun org yg syg aku..tp bila jumpa..bila ada....semua tu kejap je..Allah akan tarik balik semua tu dr aku..aku sgt2 sedih..takdir yg kdg2 x sanggup aku hadapi..huhuhu..hidup mmg susah nk jangka..manisnya kejap..pahitnya lama...selalu pulak tu.nape la aku...sengsara nya rasa..

pada sape lg aku nk mengadu cerita sedih aku..x de sape yg paham pun..mmg x kan ada..dr kecik sampai sekarang knapa lah Tuhan duga aku dgn dugaan yg hebat cam ni..Aku takut klu aku x mampu nk hadapi lantas menyalahkan takdir..yg sah2 mmg berdosa...ermmm..mengeluh dengan apa yg berlaku..tiada jalan..tiada cara..bila terpaksa menghadapi walaupun bukan dengan kerelaan hati...TERKORBAN..jasad..jiwa..raga..mental..fizikal..itu lah yg aku alami..dr dulu sampai sekarang...

Moga aku diberi kekuatan untuk m'hadapi...walaupun mmg rasa x mampu nk hadapi dh..sakitnya aku je yg tahu..memendam rasa..bengkak rasa hati bila masa seme yg menyakitkan hadir dalam hidup aku..Bila la seme nk akan berakhir...SAMPAI KU MENUTUP MATA...maybe..bring hapiness for me Ya Allah...

SEntiasa menanti apakah hikmah di sebalik segala yg berlaku..masih x berjumpa..atau aku sendiri yg buta dlm melihat hikmah tersebut..wallahua'lam..

Apa yg pasti aku terlalu sakit skrg..sakit yg amat sgt..huhuhuhu..x mampu diluah dan dipamerkan perasaan ini..hanya mampu menulis...walaupun mampu merubah ape2..at least kurang skt tekanan kot..huhuhuhu

Aku dh cuba yg terbaik..tp pilihan bukan di tangan aku....aku cuba bersabar..tp keputusan bukan di tangan aku..menumpang kasih pd kekasih org lain...huhuhuhu...kekasih sendiri...ntah...jauh kian jauhhhh...btol...susah nk jumpa org yg faham kita..biasa org nk kita je paham dia..tp x mampu nk fahami kita..its not fair..x serasi kot aku ngan die..ntah..x dpt restu perkenan duli yg maha mulia pulak..so,ntah la ada harapan ke x..kdg2 rasa give up sesangat..

Semalam hari raya Korban...dan aku lah mangsa korban itu...huhuhuhuhuhuhuhuhuhu

Terus terkorban dan dikorbankan...dulu..kini dan selamaya............berbahagia la wahai mereka2..

0 comments:

Post a Comment