Ermmm....1stly alhamdulillah berjaya abiskan tanda paper Bio...2 hari pulun stay up...
Ermm...mengeluh dgn keadaan kah jijah??
ERmmm..ntah la...sampai bila ek..
MMg aku bukan jns org yg pandai lepaskan rasa marah@x puas ati@lain2 kat org..pape aku pendam..ermmm...sampai bila???kdg2 aku sgt2 stress..tp pada siapa aku nk mengadu...DIA je la....ermmmmm...paling kuat aku nangis je la...depan2 org buat ok..tp dlm ati sakitnya...nk luah je sgala2..tp x de sape akan paham..hanya aku yg melaluinya dan merasainya..Adakah sbb aku ni seorg yg penyabar,then Tuhan uji aku dgn perkara ni...
ermmm..ntah..aku takut 1 ari nanti aku x termampu nk tanggung semua ni...Ya Allah bg la kekuatan pd ku dan lembutkan la hatinya..ermmm...jd kan hidup kami bahagia dan gembira...
Aku hanya insan lemah..tiada kekuatan selain pertolonganMu...Bantulah aku....
Amin....
Pasrah segalanya...

0 comments:

Post a Comment